برنامه جشنواره فجر

به گزارش سلام سینما مراسم قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه در سی و هشتمین جشنواره ملی فجر با اجرای محمدرضا مقدسیان امروز پنجشنبه 26 دی ماه با حضور عوامل فیلم‌ها، مسئولان برگزاری جشنواره و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

ابراهیم داروغه‌‌زاده، دبیر سی‌ و هشتمین جشنواره ملی فجر با تشکر از کسانی که در این شرایط سخت بنا را بر همدلی گذاشتند، در این مراسم اظهار داشت:

“حادثه هوایی و سیلی که بخشی از کشور گرفتار آن شدند برای همه ما تأسف‌بار بود. شاید در شرایط کنونی برگزار کردن چنین مراسمی خوشایند نباشد و به همین دلیل ما جشن افتتاحیه جشنواره را برای همدلی با سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان لغو کردیم و هزینه برگزاری این مراسم را به سیل‌زدگان اختصاص خواهیم داد.
داروغه‌زاده خطاب به سینماگران و هنرمندان بیان داشت: آنچه که مردم را در این سال‌ها دلگرم کرده سینما بوده و شما با حضورتان مردم را تسکین می‌بخشید. حقیقتا ما قصد برگزاری این مراسم را هم نداشتیم اما بر اساس روالی که در دو سال گذشته بنای آن را گذاشتیم و برای اینکه حقی پایمال نشود برگزاری چنین مراسمی را الزامی دانستیم.”

برنامه زمانی سینمای رسانه در جشنواره فیلم فجر سی و هشتم

سه سانس اول هر روز به فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و نگاه نو و سانس پایانی به فیلم‌های مستند و کوتاه اختصاص داده شده است.

سید مصطفی احمدی (تهیه‌کننده درخت گردو) اعلام کرد که  88 میلیون از فروش فیلم «درخت گردو» در طول ایام نمایش فیلم در جشنواره را به سیلزدگان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد داد.

نامزدهای سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر در سومین سانس دوشنبه 21 بهمن ماه اعلام خواهند شد و سانس دوم روز 17 بهمن به نمایش شهرآورد تهران در سینمای رسانه اختصاص داده شده است.

نمایش دو فیلم سینمایی «خورشید» و «شنای پروانه» در جدول نمایش فیلم‌های سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به‌خواسته رسمی صاحبان این دو فیلم، تغییر کرد. نمایش سایر فیلم‌های این جدول بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در زمان مقرر انجام خواهد شد.
ابراهیم داروغه‌زاده، محمد احسانی، هاشم میرزاخانی، جواد نوروزبیگی، امیرسیدزاده، غلامرضا موسوی، محمدرضا لطفی، بهروز افخمی، بهرنگ دزفولی‌زاده، حسن کلامی، سعید نجاتی، مهدی موسوی برزوکی، سعید زمانیان، مرجان خسروی، کیوان علی محمدی،علی اسدزاده،  امیر بنان، محمدحسین مهدویان محمد کارت، جمشید محمودی، نوید محمودی، سالم صلواتی، حمیدرضا قربانی، بهروز شعیبی، سعید سعدی، محمدرضا منصوری، سید مصطفی احمدی، مسعود فراستی، سعید خانی، برزو نیک‌نژاد، علیرضا باذل، محمدرضا مصباح، مجید کریمی، بهتاش صناعی‌ها، علی درخشنده، میثم میرزایی، محمدرضا لطفی، محمود رضوی، حبیب والی‌نژاد، شهرام مسلخی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال جاری به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌شود.

×