به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «زاپاس» به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی که از دو ماه پیش در تهران و شهرستانها روی پرده رفته است، برای شرکت در بخش اصلی رقابتی جشنواره دایورسیتی کانادا،بخش رسمی و مسابقه جشنواره سینه-ایران کانادا و شانزدهمین دوره جشنواره یاری سوئد برگزیده شده است تا به رقابت با دیگر آثار منتخب بپردازد.

این فیلم کمدی که هنوز در بعضی سینماهای تهران و شهرستان در حال نمایش است،توانسته فروش خود را به مرز پنج میلیارد تومان برساند.«زاپاس» با حضور در جشنواره فجر ۳۴ توانست در میان بهترین فیلمها از نگاه مردمی قرار گیرد.ضمن اینکه شبنم مقدمی برای بازی در زاپاس از این جشنواره برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و ایمان امیدواری نامزد دریافت سیمرغ بهترین طراحی چهره بود.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، نرگس رمضانی همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری بازیگران اصلی فیلم جدید نیک نژاد بوده اند.«زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می کند.این تیم  به دسته دوم صعود می کند وسعید در بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و همین اتفاق،دستمایه وقوع ماجراهای جالبی می شود که زندگی او و اطرافیانش را دستخوش تغییراتی می کند.

نیک‌نژاد فیلم سینمایی «ناخواسته» را نیز در نوبت نمایش دارد. فیلمی که نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره سی و دوم فیلم فجر بود.