به گزراش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره به منظور بهره‌مندی از حضور هنرمندان خلاق و طرح‌های نو و بدیع ، طراحی تندیس جشنواره «چهل چراغ» با فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان طراح و گرافیست به شکل مسابقه برگزار خواهد شد.

بر اساس فراخوان، هنرمندان سراسر کشور می‌توانند با توجه به موضوع جشنواره «امام حسین (ع)» و مضامین فراخوان جشنواره شامل معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی و حماسه بزرگ اربعین آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارائه کنند.

نحوه ارسال آثار :

محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و طرح‌های پیشنهادی باید حداقل در قطع A4 و با مشخصات (jpeg (300dpi باشند.

طراحان باید فایل مربوط را به انضمام توضیحات و مشخصات کامل شرکت‌کننده شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، شماره تماس، نشانی و پست الکترونیک به نشانی chehelcheraghfestival@gmail.com ارسال کنند.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوع امام حسین (ع) و با هدف معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره‌ی زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تاثیر بر فضای فرهنگ و هنر با اعزام کاروان بین المللی اربعین در تهران برگزار خواهد شد.

این جشنواره از ۲۲ تا ۲۹ شهریور مصادف با عید سعیدقربان تا عید سعید غدیر در تهران برگزار خواهد شد.