فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان در جشنواره بین‌المللی فیلم «درون خانواده» سن پترزبورگ به نمایش در می‌آید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی؛ جشنواره بین‌المللی فیلم «درون خانواده»، از میان محصولات معرفی شده، فیلم سینمایی «خانوم» را برای نمایش در برنامه‌های این دوره از جشنواره برگزیده است.
این فیلم سه اپیزودی و درباره آخرين نسل زنانى است كه هنوز دوست دارند خانوم خطاب شوند. در اپیزود اول زني جوان (شقايق فراهاني) تلاش می کند که همسرش (سیامک انصاری) در ایران بماند. در اپیزود دوم آهنگسازي جوان (اشکان خطیبی) به دليل اعتياد به الکل اعتبار حرفه اي اش را از دست داده و مشکلات مالي دارد و همسر فيلمنامه نويسش (انديشه فولادوند) را آزار مي دهد. در اپیزود سوم کارگري که متاهل است و دو فرزند دارد از دو دست فلج شده و همسرش با کار در بيمارستان خرج زندگي را مي دهد.
فیلم «خانوم» در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را توسط  پانته آ پناهی ها دریافت کند.
امين حيايی، شقايق فراهانی، سيامك انصاری، اشكان خطيبی، انديشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، فهيمه رحيم‌نيا، نقی سيف‌جمالی، حمیرا اعظمی. سوگل خالقی. مجتبی طهماسبی. رضا عزیزی، بهزاد فراهانی، کیمیا حسینی، مانی مصلحی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «درون خانواده» از ۲۶ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری در شهر سن‌پترزبورگ کشور روسیه برگزار می‌شود.

×