به گزارش سوره سینما ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر؛ افزود: کلیه متقاضیان به شرکت در بخش مسابقه عکس و پوستر سینمایی این جشنواره تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند آثارشان را به نشانی دبیرخانه واقع در: تهران، خیابان سمیه، خیابان خاقانی، کوچه طبرسی، پلاک ۶ واحد ۲ اراسال یا تحویل نمایند.

در این خبر آمده است: چهاردهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت (دفاع مقدس) با توجه به اهمیت روزافزون تبلیغات در سینما به منظور اعتلای هنر صنعت سینمای ایران و نقش تعیین کننده آن در معرفی اثر هنری و جذب مخاطبین به سوی سینما و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه اقلام تبلیغی اقدام به برگزاری مسابقه عکس و پوستر سینمایی مینماید.

از این رو هیئت انخاب و داوری این رویداد متشکل از سینماگران و کارشناسان فنی هنری آثار دریافتی را با رعایت استاندارها و اولویت های موضوعی جشنواره که در اختیار دبیرخانه قرار گرفته باشند را مورد قضاوت قرار خواهند داد.

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یادآور شد: پیش‌بینی این بخش با استقبال جامعه عکاسان و طراحان پوسترهای سینمایی روبرو شده است. همچنین، رئیس شورای مرکزی انجمن عکاسان سینمای ایران با ارسال نامه‌ای به محمد خزاعی دبیرجشنواره فیلم مقاومت به  پاس حمایت و ارج نهادن به عکس و عکاسان سینما و لزوم حضور این رشته به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تشکر و قدردانی کرد و آمادگی انجمن را جهت حضور و همراهی در هر‌چه پربارتر شدن این بخش اعلام کرد.

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت امسال همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.