سونی ، جدیدترین دوربین سایبرشات خود که Sony Syber-shot DSC-RX10 III نام دارد را معرفی کرد. این دوربین که ارتقا چشمگیری نسبت به مدل پیشین یافته است از دامنه ی زوم 600-24 میلیمتری و دیافراگم F2.4-4 برخوردار است.

Sony-Syber-shot-DSC-RX10-II 2

سونی ، جدیدترین دوربین سایبرشات خود که Sony Syber-shot DSC-RX10 III نام دارد را معرفی کرد. این دوربین که ارتقا چشمگیری نسبت به مدل پیشین یافته است از دامنه ی زوم 600-24 میلیمتری و دیافراگم  F2.4-4 برخوردار است. این دوربین حسگر CMOS 1 اینچی دارد که رزولوشن عکسبرداری آن 20 مگاپیکسل است و با کیفیت 4k/UHD فیلمبرداری میکند.

Sony-Syber-shot-DSC-RX10-II 3

اندازه لنز دوربین RX10 III  اندازه ی خوب و استانداردی است و فوکوس و رینگ زوم و نیز دکمه ی نگاهدارنده ی زوم نیز در آن به کار رفته است. این دوربین از صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 1228000 نقطه برخوردار است که بر محور عمودی روی به بالا و پایین می چرخد. یک چشمی الکترونیکی از نوع XGA OLED نیز در این دوربین به کار رفته است که کیفیت آن 2.3 میلیون نقطه است.

بر اساس ادعای شرکت سازنده دوربین سونی RX10 III  بدنه ای مقاوم به رطوبت و گرد و خاک دارد و سیستم لرزشگیر تصویرآن تا 4.5 برابر مانع از ایجاد تکان و لرزش های آزاردهنده ی دوربین و تصویر می شود.

Sony Syber-shot DSC-RX10 III 4

سیستم شاتر دوربین سونی RX10 III  با افزایش سرعت خوانش همراه است وسرعت شاتر الکترونیکی این دوربین به 32000/1 ثانیه ارتقا یافته است. سیستم شاتر بی صدا نیزاز دیگر امکانات این دوربین است. وجود امکاناتی چون WiFi و NFC نیز از دیگر مواردی است که در دوربین سونی RX10 III دیده می شود.

Sony-Syber-shot-DSC-RX10-II 5

همچنانکه پیشتر نیز اشاره شد دوربین سونی سایبر شات RX10 III مانند مدل پیشین خود RX10 II از کیفیت فیلمبرداری 4K با قدرت  خوانش تمامی نقاط  بدون مرج کردن و در هم آمیختگی نقاط برخوردار است. این دوربین همچنین به حالت تصویرهفت گانه مجهز است که به عکاس برای دیدن زیباترین توناژ رنگی ویدیو هنگام فیلمبرداری کمک می کند . این حالت همچنین شامل دو ورودی منحنی گاما   S-Log2 می شود که برای فیلمبرداری با دامنه ی Wide Dynamic موثر است و هنگام کار روی ویدیو پس از فیلمبرداری و درمرحله ی Post Production بسیار به کار می آید. این دوربین همچنین به جک صدا مجهز است و کیفیت فول اچ دی با سرعت  24 فریم بر ثانیه ضبط می کند . ضمن آنکه به فورمت High Frame Rate   (HFR) نیزمجهز است که امکان فیلمبرداری با بالاترین سرعت تا 960 فریم بر ثانیه را ایجاد می کند.

منبع : سایت تخصصی dpreview

×