فیلم سینمایی «لانتوری» به جشنواره « سینما و دین» ایتالیا می‌رود.
فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در یازدهمین حضور جهانی خود در نوزدهمین جشنواره سینما و دین ترنتو به نمایش در خواهد آمد.

این جشنواره از ١٦ تا ٢٦ مهر در ایتالیا برگزار خواهد شد و «لانتوری» مورد قضاوت هیات داوران اصلی و هیات داوران جایزه کلیسای جهانی قرار خواهد گرفت.

این فیلم که برنده بهترین فیلم از سومین جشنواره‌های فیلم های ایرانی زوریخ است تا کنون در سه فستیوال جهانی الف شصت و ششمین دوره جشنواره برلین ، پنجاه و یکمین جشنواره کارلووی واری و نوردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای به نمایش درآمده است.

«لانتوری» همچنین در جشنواره‌های زیر به نمایش درآمده است: هفتمین جشنواره خاورمیانه اکنون فلورانس و در برنامه‌های ویژه مرور فیلم‌های درمیشیان در سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن ، دومین جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ و موزه هنرهای آلمان، جشنواره فرهنگ و هنر معاصر ایران در مرکز بین المللی هنرهای نمایشی بولونیای ایتالیا و جشنواره فیلم های ایرانی مونیخ آلمان.

«لانتوری» عاشقانه‌ای پرالتهاب در دل جامعه است. عشقی که به جنون ختم می‌شود…

باران کوثری ، نوید محمدزاده ، مهدی کوشکی و بهرام افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را در این فیلم ایفا می کنند و مریم پالیزبان نقش اصلی زن این فیلم است.
یادآوری می‌شود عرضه و پخش بین‌المللی فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

×