به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم «تازه وارد» با نگاهی اجتماعی و اخلاقی ،قصه قضاوتها و پیش داوری ها در روابط افراد جامعه را روایت می کند.

گفتنی است اکران خصوصی این فیلم بلند داستانی با حضور خبرنگاران و خانواده دست اندر کاران فیلم عصر روز شنبه در سینما هجرت کرج با شور و حال خاصی به پایان رسید و از هنرمندان و عوامل آن تقدیر به عمل آمد.

دکتر اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری البرز، در ابتدای برنامه تقدیر از عوامل و هنرمندان و دست‌اندرکاران فیلم «تازه وارد» تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه ما در نقطه درستی ایستاده ایم. ما پیش از این نوید داده بودیم حوزه هنری البرز می خواهد در عرصه های جدید وارد شود و یکی از این عرصه ها ساخت و تولید فیلم بلند است. بسیار خرسندیم که توانستیم به قول خود عمل کنیم و من خوشحالم وقتی می بینم این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری البرز و با حضور عوامل و هنرمندان استان البرز به سرانجام رسید. از این به بعد بنا داریم که از فیلم‌نامه های مناسب حمایت کنیم و قطعا کارهای قوی‌تر و بهتری خواهیم ساخت.

گفتنی است فیلم بلند «تازه وارد» به نویسندگی و کارگردانی آرش رحمانی قصه چند خانواده است که در تدارک مراسم پاگشا برای عروس و داماد تازه خانواده هستند که در اثنای این میهمانی داماد تصمیم می گیرد برای خواندن نماز به یکی از اتاق های خانه برود که اتفاقا در کمد آن اتاق مبلغ وام صندوق خانگی قرار دارد که  مبلغ وام گم می شود و… . از اینجا سوء‌تفاهمات و قضاوت‌های تک تک اعضای خانواده آغاز می شود.

فیلم «تازه وارد» پنجمین تجربه آرش رحمانی است و تله فیلم «دعوتنامه»، «رفت و برگشت»، «خط روی خط» از دیگر آثار کوتاه این کارگردان جوان البرزی است.

عوامل فیلم «تازه وارد» عبارت اند از: تهیه‌کننده حوزه هنری استان البرز، مجری طرح: حسین بهزادی‌فر، فیلم‌بردار: امین معصومی، تدوین، صداگذاری و موسیقی: آرش رحمانی، صدابردار: مهدی فراهانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی سروی، دستیار دوم کارگردان: منوچهر پدرامی، منشی صحنه: ندا محمدی، طراح صحنه و لباس: علی پاشا طلوعی فرد، طراح گریم: سارا بلبلی، جانشین تهیه: سجاد احسان فر، مدیر تولید: محمد رستگار.

همچنین جمال مرتضوی، سمیه قهرمانی، حسین بهزادی فر، راشین قهرمانی، زهره نوربخش، پرستو زواری، گلاره شرافتی، علی سروی، مهشید راد، فرشته خشنودوند و بازیگر خردسال مانیاد پدرامی و کورش خزاعی اصل و حامد شیخی در فیلم «تازه ‌وارد» ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم با رویکرد اکران در بخش هنر و تجربه تولید شده و در جشنواره های مرتبط نیز شرکت داده خواهد شد.