سینماپرس: فیلم سینمایی «رفتن» ساخته نوید محمودی در جشنواره تسالونیکی کشور یونان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماپرس، نوید محمودی با اولین فیلم سینمایی‌اش شروع خوبی داشت و جایزه ویژه هیئت داوران فستوال بین الملی  بوسان را برای کارگردانی فیلم رفتن دریافت کرد.  اینبار برای شرکت در پنجاه و هفتمین دوره  فستیوال بین الملی فیلم  تسالونیکی  به یونان می رود این فستیوال از تاریخ ٣الی ١٣ نوامبر٢٠١٦ برابر با ١٣ الی٢٣ آبام ماه درحال برگزاری است.

فیلم در بخش افق باز به‌همراه ٣٧ فیلم از دیگرکشورهای جهان از جمله فیلم کوه به کارگردانی امیر نادری از ایتالیا و فیلمسازان نامدار دیگری از  سینمای جهان در این بخش حضور دارند. فیلم «رفتن» در حالی در این فستیوال حضور می‌یابد که بصورت همزمان در فستیوال «شبهای سیاه تالین» در کشور استونی هم حضور دارد

این جشنواره بین الملی به یکی از ویترین‌های منطقه بالکان جهت ارائه کار فیلمسازان و کارگردانان سینما تبدیل شده‌است. این جشنواره دارای بخش‌های بین‌الملل، چشم‌انداز فیلم‌های یونانی، برنامه افق‌های نوین، بررسی سینمای بالکان و تجلیل از چهره‌های پیشرو در دنیای سینما است

نوید محمودی فیلم را براساس فیلمنامه جمشید محمودی و به تهیه کنندگی جمشید محمودی ساخته است، اولین نمایش فیلم در ایران در جشنواره فیلم  فجر خواهد بود .

در این فیلم رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی،نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی و… به ایفای نقش می پردازند.

×